Segueix el meu blog

dimarts, 19 d’abril del 2016

Lets Do The Polka

Hola!

Aquesta targeta la tenia feta feia dies, des de que em vaig comprar aquest troquel de barco (el tenia clitxat feia temps) i el vaig voler estrenar a l'instant, si o si. Volia fer una targeta que em quedés marinera, amb blau marí, blanc, vermell... i no ha quedat com quedava al meu cap (que si era marinera i un pel diferent). Tot i que el resultat m'agrada però no m'entusiasma, la presento al Simon Says Stamp Wednesday Challenge.






Gràcies per la visita!

Noe

2 comentaris:

  1. Wonderful card Moixainetes! The boat is super cute and I love your use of spots and stripes they look fabulous together.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge for our special 7th Birthday challenge
    Mandy xx

    ResponElimina
  2. Hello Mandy, thanks for your kind words :)

    ResponElimina