Segueix el meu blog

dijous, 24 de març del 2016

Repetim amb els segells

Bones!

A l'entrada anterior us deia com m'havien agradat aquests segells, tant que vaig fer dues targetes més i aquesta vegada vaig incloure a l'Abby. Que qui és l'Abby? Doncs aquesta nena tan mona de l'impermeable i les catiusques.






Tan l'osset com la nena estan pintants amb Copics, i l'impermeable i les catiusques els he fet amb la tècnica de paper piecing (i no paper pircing com sempre dic malament), estampades en paper vermell amb pics blancs, retallats i enganxats a sobre.





La segona està tota pintada amb Copics i Spectrums, menys la bassa d'aigua. No havia tingut l'oportunitat de pintar gaire amb aquest tipus de retoladors i m'ha agradat molt fer-ho, perquè tot i no tenir pràctica, el resultat és molt agraït. A més em resulta relaxant.

Espero que us agradin tan com a mi... Fins aviat!

Noe

2 comentaris:

  1. Gorgeous cards with lovely design and super papers......your images are adorable - beautiful spotted raindcoaat and white ones and an adoravle umprella!!

    hugs
    Heather xx
    Thanks so much for joining us with Simon Says Stamp Wednesday Challenge

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hello Heather,
      Thanks for your comment and for your kind words.
      You make me happy :)
      Hugs

      Elimina